Vardagslyx!

Äntligen är jag med blogg igen! Mellan 2005 och 2013 drev jag skönhetsbloggen Beauty Place, en blogg om skönhet, smink och hudvård - en blogg som det gick rätt bra för men som jag mot slutet saknade tid att ta hand om. På senare tid har jag verkligen saknat en blogg men känt att jag den här gången vill ha ett annat tema och nu har alltså den personliga bloggen The Good Life fötts. 
 
Tanken är att The Good Life ska vara en blogg med fokus på vardagslyx och det goda i livet. Jag vill ge inspiration att ta vara på varje dag och inte bara leva för helgen. För mig är vardagslyx till exempel att gå på spa mitt i veckan, att dela en flaska vin med en kompis på en uteservering en helt vanlig tisdag efter jobbet, att dra iväg på en weekend till Köpenhamn lite spontant eller att unna mig en café-frukost innan jobbet. Det behöver inte handla om dyra saker, att det ger lycka är det som skapar lyxkänslan.
 
För mig blir livet så mycket rikare när man njuter av varje dag! På den här bloggen kommer jag därför att dela med mig av bilder & stories från resor, konserter, goda middagar & min vardag i stort. Även tankar & texter om livet kommer dyka upp på bloggen med jämna mellanrum. Är ni med mig? ♥
 
 


Kommentarer
Postat av: ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Så kul att starta upp så igen :).

Svar: Verkligen! Jag har verkligen saknat att blogga de senaste månaderna 😊
Veronica

2018-04-23 @ 20:02:59
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: